DF140BG / DF115BG

Χρήση τελευταίας τεχνολογίας, με την αξιοπιστία & την εξοικονόμηση καυσίμου των DF140A/115A

Τεχνολογία Drive By Wire

  • Οι εντολές λειτουργίας μεταδίδονται από το χειριστήριο στον εξωλέμβιο μέσω ηλεκτρικού σήματος, και όχι μέσω παραδοσιακών ντιζών ελέγχου.

Πλεονεκτήματα

  • Ομαλή Αλλαγή Σχέσεων & Λειτουργίας
  • Εύκολος Έλεγχος Πλεύσης
  • Αυξημένη Αποδοτικότητα Καυσίμων
  • Πολυτελές Χειριστήριο
Picture of Drive By Wire

Εύκολη Συντήρηση

  • Ειδικά σχεδιασμένο για εύκολη συντήρηση προς όφελος των πελατών μας

Πλεονεκτήματα

  • Εύκολα προσβάσιμο φίλτρο λαδιού: Μπορεί να αντικατασταθεί απλά ανοίγοντας το προστατευτικό καπάκι
  • Συλλέκτης διαρροής λαδιού: Έχει τοποθετηθεί ειδικό δοχείο για τη συλλογή τυχόν διαρροών λαδιού κατά την αλλαγή φίλτρου
  • Μετρητής στάθμης λαδιού: Δυνατότητα χρήσης σωλήνα αλλαγής λαδιού διαμέτρου Φ15
Diagram of Easy Maintenance1
Εύκολη πρόσβαση στο φίλτρο λαδιού
Diagram of Easy Maintenance2
Συλλέκτης υπολειμμάτων λαδιού & Μετρητής στάθμης λαδιού

Υψηλή Αντοχή

Βελτιωμένο Κιβώτιο Ταχυτήτων

  • Βελτιώνοντας τη διέλευση λαδιού στο κιβώτιο ταχυτήτων, οι περιστροφές των γραναζιών δημιουργούν αρνητική πίεση που ενισχύει την κυκλοφορία του λαδιού.

Πλεονέκτημα

  • Χαμηλώνει τη θερμοκρασία του λαδιού και συμβάλλει στην ενίσχυση της ανθεκτικότητας των γραναζιών.
Diagram of High Durability1
Κιβώτιο Ταχυτήτων (κάτοψη)
Diagram of High Durability2
Κιβώτιο Ταχυτήτων (πλαϊνή όψη)

Δυναμικός & Ομαλός Σχεδιασμός

Picture of Dynamic & Smooth Design
Picture of Dynamic & Smooth Design
ΑΝΘΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ & ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ

*1 Διαθέσιμο με σύστημα SMD ή SMG

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
  • OFFSET DRIVESHAFT
  • GEAR RATIO
ΕΥΚΟΛΙΑ & ΑΝΕΣΗ

*2 Διαθέσιμο με σύστημα SMD, SMG ή με πίνακα διακόπτη λειτουργίας Troll

ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • LEAN BURN CONTROL SYSTEM

ΑΝΘΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ & ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ

Ανασχεδιασμένο Σύστημα Εισαγωγής Αέρα

  • Το σύστημα εισαγωγής αέρα επανεξετάστηκε

Πλεονεκτήματα

  • Παρέχει υψηλότερη απόδοση ισχύος
  • Αυξημένη ικανότητα απομάκρυνσης νερού από τον αέρα που λαμβάνεται κάτω από το κάλυμμα
  • Μείωση στη θερμοκρασία του εισερχόμενου αέρα
Diagram of Newly Designed Air Intake System

Άμεση Εκκίνηση

  • Ενσωμάτωση πηνίων ανάφλεξης στα καλύμματα των μπουζί

Πλεονεκτήματα

  • Μειώνει τον αριθμό των εξαρτημάτων και απλοποιεί το σύστημα καλωδίωσης
  • Η αφαίρεση του καλωδίου υψηλής τάσης επιτρέπει στην ανάφλεξη να παράγει σπινθήρα αποτελεσματικά, με αποτέλεσμα τη βελτίωση της απόδοσης της καύσης
Diagram of Direct Ignition

Σύστημα Ανίχνευσης Νερού

  • Βοηθάει να προστατευτεί ο κινητήρας από εισροή νερού στα καύσιμα
  • Χρησιμοποιεί μεγαλύτερο φίλτρο καυσίμων από τις DF140A/115A
  • Βελτιστοποιημένη θέση φίλτρου καυσίμων

Πλεονεκτήματα

  • Αποφυγή εισροής νερού στα καύσιμα
  • Αυξημένη Ανθεκτικότητα & Αξιοπιστία
  • Εύκολη αντικατάσταση φίλτρου καυσίμων
Diagram of Water Detecting System
Μεγαλύτερο Φίλτρο Καυσίμων

Περισσότερα Χαρακτηριστικά που συμβάλλουν στην Ανθεκτικότητα

  • Αντλία Καυσίμων μεγάλης χωρητικότητας: Ικανή να εγκατασταθεί σε διαφορετικούς τύπους σκαφών
  • Βελτιστοποιημένη θέση αισθητήρα οξυγόνου: Αυξημένη Ανθεκτικότητα
  • Χρησιμοποιεί  μπουλόνια ανθεκτικά στη σκουριά  με επίστρωση ψευδαργύρου: Αυξημένη Ανθεκτικότητα

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ

Υψηλή Σχέση Συμπίεσης

  • Για να επιτευχθεί ο βέλτιστος συνδυασμός, εισαγωγής αέρα  και εμβόλου , έχει γίνει προσομοίωση σε πάνω από 1000 διαφορετικούς συνδυασμούς σχημάτων των μερών του κινητήρα, δοκιμάστηκαν διεξοδικά και κατόπιν επιλέχθηκαν με πολύ μεγάλη προσοχή τα καταλληλότερα μέρη.

Πλεονεκτήματα

  • Επιτεύχθηκε Σχέση Συμπίεσης 10.6, που συνεισφέρει στην υψηλή ροπή.
Diagram of High Compression Ratio

Μετατοπισμένος Κεντρικός Άξονας

  • Η κεφαλή του κινητήρα είναι τοποθετημένη πιο κοντά στο εμπρόσθιο μέρος, μετατοπίζοντας το κέντρο βάρους του εξωλέμβιου προς τα εμπρός.

Πλεονεκτήματα

  • Λιγότεροι κραδασμοί
  • Πιο συμπαγής
  • Σταθερότερη πηδαλιούχηση

Μετάδοση Κίνησης 2 Σταδίων

  • Το σύστημα που ενσωματώνει τον μετατοπισμένο κεντρικό άξονα, διαθέτει μια πρώτη βαθμίδα γραναζιών μεταξύ του στροφαλοφόρου άξονα και του άξονα μετάδοσης κίνησης και μια δεύτερη στο εσωτερικό του κιβωτίου ταχυτήτων.

Πλεονεκτήματα

  • Υψηλή ροπή ακόμα και με μεγάλα φορτία.
  • Αρκετά ισχυρή για να περιστρέφει και μεγαλύτερες προπέλες.

ΕΥΚΟΛΙΑ & ΑΝΕΣΗ

Αθόρυβη Λειτουργία

  • Καταστολή θορύβου εισαγωγής με σιγαστήρα, που κάνει πιο ήσυχη την λειτουργία του εξωλέμβιου.

Πλεονεκτήματα

  • Λιγότερος θόρυβος, που κάνει την πλεύση πιο απολαυστική.
Diagram of Quiet Operation

Επιδόσεις Εναλλάκτη

  • Νέος σχεδιασμός συστήματος εξαερισμού που ψύχει καλύτερα τα πηνία.

Πλεονεκτήματα

  • 3Amp καλύτερη απόδοση εναλλάκτη στο ρελαντί, που είναι σχεδόν ισοδύναμο τω απαιτήσεων των SMD12/SMD16.
Diagram of Alternator Output

ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Σύστημα Ελέγχου καύσης φτωχού μίγματος

  • Το Σύστημα Ελέγχου Lean Burn παρέχει το κατάλληλο μείγμα καυσίμου και αέρα, ανάλογα με της συνθήκες πλεύσης.

Πλεονεκτήματα

  • Σημαντική βελτίωση στην εξοικονόμηση καυσίμων σε όλες τις ταχύτητες, ειδικά σε σταθερή ταχύτητα ταξιδιού.
  • Fuel is saved and gasoline costs are cut thanks to improved fuel economy.
Diagram of Lean Burn Control System
Δεδομένα βασισμένα στα αποτελέσματα δοκιμών της SUZUKI.
* Τα δεδομένα καυσίμων μπορεί να ποικίλουν ανάλογα με τις συνθήκες λειτουργίας.


ΜΟΝΤΕΛΟ DF140BG
ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΟ ΥΨΟΣ ΚΑΘΡΕΠΤΗ mm L:511 / X:638
ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ Ηλεκτρικό
ΒΑΡΟΣ kg *1 L: 188, X: 192
ΤΥΠΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ DOHC 16-Valve
ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΑΡΟΧΗΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ Πολλαπλών Σημείων, Ηλεκτρικό, Διαδοχικής Έγχυσης Καυσίμου
ΑΡ. ΚΥΛΙΝΔΡΩΝ 4
ΚΥΒΙΚΑ cm3 2,045
ΣΧΕΣΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ 10.6
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ × ΥΨΟΣ mm 86 x 88
ΜΕΓΙΣΤΗ ΑΠΟΔΟΣΗ kW 84.6 / 103
ΕΥΡΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΛΗΡΟΥΣ ΙΣΧΥΟΣ rpm 5,600-6,200
ΧΕΙΡΙΣΜΟΣ Ηλεκτρονικό Χειριστήριο
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ ΛΑΔΙΟΥ Lit. 5.5
ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΟ ΚΑΥΣΙΜΟ RON91 / AKI87
ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΑΦΛΕΞΗΣ Fully-transistorized
ΕΝΑΛΛΑΚΤΗΣ 20A/700rpm , 40A/6000rpm
ΒΑΣΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ Ελαστικές Βάσεις
ΑΝΑΚΛΗΣΗ Power Trim and Tilt
ΣΧΕΣΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ 2.59:1
ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ F-N-R
ΕΞΑΤΜΙΣΗ Μέσα από την προπέλα
ΕΠΙΛΟΓΕΑΣ ΠΡΟΠΕΛΑΣ (Βαθμίδα) 15"-25"(RR), 17"-23"(CR)

Η εμφάνιση, τα χρώματα και ο εξοπλισμός των εξωλέμβιων κινητήρων ενδέχεται να διαφέρουν ανάλογα με την περιοχή.
Οι προδιαγραφές ενδέχεται να αλλάξουν χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση.
*Πληροφορίες κατασκευαστή



Τα δεδομένα συλλέγονται από την επίσημη σελίδα του εισαγωγέα Ελλάδος Suzuki Marine Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε. Οι προδιαγραφές ενδέχεται να αλλάξουν χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση.
Ζητήστε τη πλήρη λίστα των προδιαγραφών και χαρακτηριστικών για την εξωλέμβια μηχανή που ενδιαφέρεστε πρότου κάνετε την αγορά.